|
Πρόλογος
|
5 |
|
ΜΕΡΟΣ Ι
ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ
|
|
|
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α'
ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ
|
|
1.
|
Ἡ ἀλλοίωση τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησιολογίας
|
23 |
2. |
Τὸ γκρέμισμα τῶν ὁρίων ἀπὸ τοὺς
Ρωμαιοκαθολικοὺς καὶ τοὺς Προτεστάντες |
24 |
3. |
Οἱ αἱρετικοὶ ἐκτὸς Ἐκκλησίας. Τὰ μυστήριά τους χωρίς Χάρη, οἱ ἱερεῖς τους χωρὶς Ἱερωσύνη |
32 |
4. |
Αἵρεση ὁ Παπισμός. Καταδικάσθηκε ἀπὸ συνόδους καὶ πλῆθος Ἁγίων
|
38 |
|
Ἐπίλογος
|
51 |
|
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β'
ΑΝΗΣΥΧΗΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ
|
|
1. |
Ὁ πάπας δὲν ἔφυγε.
Μπαινοβγαίνουν οἱ καρδινάλιοι
|
53 |
|
α'. Μολύνθηκε τὸ ἐκκλησιαστικὸ κλίμα. Ὑβρίζονται οἱ ἀνησυχοῦντες
|
53 |
|
β'. Ἡ ἕνωση
προωθεῖται πίσω ἀπὸ τὴν πλάτη μας. Δὲν τοὺς σταματᾶ οὔτε ὁ κίνδυνος σχίσματος |
57 |
2. |
Φανάρι καὶ Ἀθήνα ἀντίπαλοι γιὰ τὰ πρωτεῖα.
Συνοδοιπόροι στὰ
οικουμενιστικά. |
63 |
|
α'. Ὑπερόριες ἐπεμβάσεις καὶ διεκδίκηση πρωτείων
|
63 |
|
β'. Συνοδοιπόροι, καὶ συνόμιλοι στὰ οἰκουμενιστικὰ
ἀνοίγματα, σὲ ἀντίθετη πρὸς τοὺς
Ἁγίους πορεία
|
66 |
|
γ'. Ἄλλαξε πορεία ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος. Ἔγινε οἰκουμενιστικώτερη τῶν οἰκουμενιστῶν |
69 |
|
δ'. Αἰχμάλωτο τοῦ Οἰκουμενισμοῦ τὸ Φανάρι
|
72 |
3. |
Τὸ διεθνὲς ἐπιστημονικὸ συμπόσιο τῆς Θεσσαλονίκης
|
73 |
|
α'. Μαρτυρία τῆς Ὀρθοδοξίας ἢ συμμαρτυρία τῆς πλάνης
ἡ συμμετοχή μας στὸ Παγκόσμιο
Συμβούλιο Ἐκκλησιῶν;
|
73 |
|
β'. Ἀπαράδεκτες ἐξελίξεις. Ἀποχωροῦν Ὀρθόδοξες
Ἐκκλησίες ἀπὸ τὸ Π.Σ.
Ἐκκλησιῶν. Τὸ χάσμα μεγαλώνει
|
78 |
|
γ'. Ἡ Διορθόδοξη Συνάντηση τῆς Θεσσαλονίκης (1998)
ἀπορροφᾶ τὶς ἀντιδράσεις |
79 |
|
δ'. Δὲν φταῖνε οἱ Προτεστάντες. Ἐμεῖς στερούμεθα
ἐπιχειρημάτων. Ἀνατρεπτικὸ τὸ Συμπόσιο τῆς
Θεσσαλονίκης (2003)
|
83 |
|
ε'. Ἱερωσύνη Γυναικῶν, Συμπροσευχὴ
|
87
|
|
Ἐπίλογος
|
95 |
|
ΚΕΦΑΛΑΙΟ
Γ
Η
«ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ»
ΤΩΝ
ΑΝΤΙΧΑΛΚΗΔΟΝΙΩΝ ΜΟΝΟΦΥΣΙΤΩΝ
|
|
1. |
Γενικὴ ἐκτίμηση τοῦ διαλόγου |
104
|
2. |
Ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Δαμασκηνὸς καὶ οἱ Ἀντιχαλκηδόνιοι
|
110 |
|
Ἐπιλεγόμενα
|
124 |
|
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ'
ΕΙΝΑΙ ΟΙ
ΑΡΜΕΝΙΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ;
ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ
ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΦΩΤΙΟΥ
|
|
1. |
Ἵδρυση καὶ ὀργάνωση τῆς
Εκκλησίας τῆς Αρμενίας |
127 |
2. |
Ὁ χωρισμὸς ἀπὸ τὴν Ὀρθόδοξη
Καθολικὴ Ἐκκλησία
|
130 |
3. |
Σταθερὴ ἡ ἀντιμετώπιση τῶν Ἀρμενίων ὡς αἱρετικῶν |
133 |
4. |
Ἡ νέα, μὴ Ὀρθόδοξη, ἀντιμετώπιση τῶν Ἀρμενίων ὡς Ὀρθοδόξων
|
136 |
5. |
Ὁ σύγχρονος
Θεολογικὸς Διάλογος μὲ τοὺς Ἀντιχαλκηδονίους ἀνατρέπει τὴν Ὀρθόδοξη Παράδοση.
Δογματικὴ σύγχυση.
|
142 |
6. |
Οἱ Ἀρμένιοι εἶναι αἱρετικοί. Ἡ ἀποκήρυξη τῆς
πλάνης καὶ ἡ ἐπιστροφὴ εἶναι ἡ μόνη δυνατότης γιὰ τὴν ἕνωση |
145 |
7. |
Ἀνεκμετάλλευτα καὶ ἄγνωστα κείμενα τοῦ Μ. Φωτίου κατὰ τῶν Ἀρμενίων
|
151 |
|
Ἐπίλογος |
153 |
|
ΜΕΡΟΣ ΙΙ
ΠΑΠΙΣΜΟΣ
|
|
|
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α'
ΣΤΗ ΣΕΡΒΙΑ ΚΤΥΠΟΥΝ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ
|
|
1. |
Ὁ Πάπας εὐλογεῖ τοὺς νέους
σταυροφόρους
|
157 |
2. |
Φασισμὸς τῆς «Νέας Τάξης Πραγμάτων» |
161 |
3. |
Ἡ δικαιολογία τοῦ δικτάτορος Μιλόσεβιτς
|
161
|
4. |
Ἡ δικαιολογία τῆς ἐθνικιστικῆς σερβικῆς Ἐκκλησίας
|
163 |
5. |
Οἱ ἀπόψεις τοῦ Ὀλιβιὲ Κλεμὰν
|
165 |
6. |
Ποιὸς κάνει ἐθνοκάθαρση;
|
166 |
7. |
Προσκύνημα στὴν ἱερὴ γῆ τοῦ
Κοσσυφοπεδίου
|
170 |
8. |
Νέο
οδοιπορικὸ στὸ Κοσσυφοπέδιο |
171 |
9. |
Ἀκόμη καὶ οἱ Ἑβραῖοι διαμαρτύρονται γιὰ τὸ μύθο τῆς ἐθνοκάθαρσης |
174 |
10. |
Ἡ φύση τοῦ πολέμου στὴ Σερβία.
|
175 |
11. |
Ἡ Εὐρώπη τελειώνει ὅπου ἀρχίζει ἡ Ὀρθοδοξία |
178 |
12. |
Λατινοφραγκικὰ κρατίδια καὶ ἀμερικανικὰ προτεκτορᾶτα
|
179 |
13. |
Ποιὸς εἶναι ὁ νικητὴς στὸν πόλεμο τῆς Σερβίας |
180 |
14. |
Ὑπὲρ τῶν ἀδελφῶν ἡμῶν Σέρβων δεηθῶμεν
|
181 |
15. |
Μόνο τὸν Θεὸ καὶ τοὺς Ἕλληνες ἔχομεν
βοηθοὺς
|
181 |
16. |
Ἡ ἐπίσκεψη τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου στὴν Ἑλλάδα
|
182 |
17. |
Οἱ καρποὶ τῆς
πατριαρχικῆς ἐπισκέψεως
|
185 |
18. |
Ἑνότητα καὶ στὰ μεγάλα θέματα ποὺ προβληματίζουν |
186 |
19. |
Πατριαρχικὸ κείμενο
προκαλεῖ ἀντιδράσεις
|
187
|
20. |
Τὸ Ἰωβηλαῖο τῶν 2.000 ἐτῶν τοῦ
Χριστιανισμοῦ |
188 |
21. |
Ἔχει νόημα ὁ ἑορτασμὸς τοῦ Ἰωβηλαίου;
|
189
|
22. |
Ἐπ' οὐδενὶ
συνεορτασμοὶ μὲ τὸν πάπα
|
190 |
|
ΚΕΦΑΛΑΙΟ
Β'
ΣΥΓΝΩΜΗ
ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΛΙΕΣ «ΣΤΑΥΡΟΦΟΡΙΕΣ».
ΟΙ ΝΕΕΣ
ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ
|
|
1. |
Διέλυσαν τὸ Ὀρθόδοξο Βυζάντιο. Διαλύουν καὶ τὴν Ὀρθόδοξη Ρωσία
|
192 |
2. |
Ὁ
Κομμουνισμὸς δὲν γεννήθηκε, ἐπιβλήθηκε στὴ Ρωσία
|
193 |
3. |
Ἡ Ostpolitik τοῦ Βατικανοῦ γιὰ νὰ σωθοῦν οἱ «καθολικὲς χῶρες». |
195 |
4. |
Οὐαὶ ὑμῖν ὑποκριταὶ τοῦ NATO καὶ τοῦ Βατικανοῦ. Φανερωθήκατε στὴ Σερβία. |
196 |
5. |
Γλώσσα μετανοίας, ὄχι
διπλωματίας
|
197 |
6. |
Οἱ ντόπιοι «σταυροφόροι» τοῦ ἐκσυγχρονισμοῦ καὶ τῆς ἀθεΐας
|
198 |
7. |
Ἡ διάσπαση τῆς
Χριστιανικῆς Οἰκουμένης,
πολιτιστικὴ καὶ ἐκκλησιαστικὴ
|
201 |
8. |
Τρόποι ἕνωσης μὲ τὴν Εὐρώπη τοῦ πάπα |
203 |
|
α'. Βίαιος
εκλατινισμός. Σταυροφορίες.
|
203 |
|
β'. Προσωπικὸς
προσηλυτισμός. Παπικά σχολεῖα.
|
207 |
|
γ'. Οὐνία
|
211 |
9. |
Νάνοι, ἀρλεκίνοι καὶ εὐνοῦχοι |
212 |
10. |
Δὲν ἀνήκομεν εἰς τὴν Δύσιν. Ἀνήκουμε στὴν Ἑλλάδα καὶ
στὴν Ὀρθοδοξία, ἔχουμε
τὴ δική μας ἱστορικὴ διαδρομὴ
|
214 |
11. |
«Ξενισμός,
πιθηκισμός, φραγκισμὸς»
|
215 |
12. |
Ὁ σύγχρονος
πολιτισμὸς μασκαρεμένος βρακὰς μὲ ψηλὸ καπέλο
|
217 |
13. |
Πολιτικὴ Οὐνία ἡ Εὐρωπαϊκὴ Ἕνωση |
220 |
14. |
Δὲν πρέπει νὰ ἔλθει ἐπισήμως ὁ πάπας στὴν Ἑλλάδα
|
223 |
15. |
Τοὺς αιρετικοὺς δὲν τοὺς τιμοῦμε. Τοὺς καταδικάζουμε
|
224 |
16. |
Ἂς ἔλθει ἀνεπίσημα, incognito
|
225 |
17. |
Κερδισμένη ὄχι ἡ διπλωματία, ἀλλὰ ἡ εὐσέβεια
|
226 |
18. |
Μαύρη σελίδα καὶ σήμερα ὁ πάπας |
227 |
19. |
Ἀπεμπλουτισμένες συνειδήσεις
|
229 |
|
ΚΕΦΑΛΑΙΟ
Γ'
Η ΙΕΡΑ
ΣΥΝΟΔΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΣ. ΑΒΑΣΙΜΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ
|
|
|
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ |
231 |
1. |
Ἡ ἀγάπη πρὸς τοὺς ἑτεροδόξους
|
234 |
|
α'. Ὁ Χριστὸς καὶ οἱ Ἅγιοι ἀγαποῦν ἀλλὰ καὶ θυμώνουν. Ἀποκόπτουν τοὺς αἱρετικούς.
|
235 |
|
β'. Ὁ Ἅγιος Νεκτάριος γιὰ τὸν πάπα καὶ τοὺς Λατίνους
|
243 |
|
γ'. Ὁ Ἅγιος Νικόδημος γιὰ τὸν πάπα καὶ τοὺς Λατίνους
|
247 |
|
δ'. Καλὸς πόλεμος καὶ κακὴ εἰρήνη
|
252 |
2. |
Οἱ διεξαγόμενοι διάλογοι μὲ τοὺς ἑτεροδόξους |
254 |
|
α'. Περισσότερες οἱ ζημιὲς ἀπὸ τὰ κέρδη
|
254 |
|
β'. Ἡ ἀπομάκρυνσή μου ἀπὸ τὸ διάλογο λόγω τῆς Οὐνίας
|
260 |
3. |
Ἡ ἐπίσκεψη ἔχει καθαρὰ
προσκυνηματικὸ χαρακτήρα
|
270 |
4. |
Τὸν προσκάλεσε ἡ ἑλληνικὴ πολιτεία καὶ ὄχι ἡ Ἐκκλησία
|
273 |
5. |
Τὸ εὐρωπαϊκό μας πρόσωπο
|
277 |
6. |
Δὲν φοβόμαστε τὸν πάπα
|
281 |
7.
|
Ὑπακοὴ καὶ ἐμπιστοσύνη στοὺς ποιμένες
|
283 |
8. |
Πῶς δεχόμαστε ἄλλους
θρησκευτικοὺς ἡγέτες; Τὸν Τοῦρκο Μουφτή, τὸν Δαλαϊλάμα, τὸν πατριάρχη τῶν Κοπτῶν;
|
287 |
9. |
Φανατικοὶ καὶ ἀκραῖοι ὅσοι ἀντιτίθενται στὴν ἐπίσκεψη τοῦ Πάπα
|
289 |
|
ΕΠΙΛΟΓΟΣ |
292 |
|
ΚΕΦΑΛΑΙΟ
Γ'
Η ΙΕΡΑ
ΣΥΝΟΔΟΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΣ. ΑΒΑΣΙΜΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ
|
|
|
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ
|
231 |
1. |
Ἡ ἀγάπη πρὸς τοὺς ἑτεροδόξους
|
234 |
|
α'. Ὁ Χριστὸς καὶ οἱ Ἅγιοι ἀγαποῦν ἀλλὰ καὶ θυμώνουν. Ἀποκόπτουν τοὺς αἱρετικούς. |
235 |
|
β'. Ὁ Ἅγιος Νεκτάριος γιὰ τὸν πάπα καὶ τοὺς Λατίνους
|
243 |
|
γ'. Ὁ Ἅγιος Νικόδημος γιὰ τὸν πάπα καὶ τοὺς Λατίνους
|
247 |
|
δ'. Καλὸς πόλεμος καὶ κακὴ εἰρήνη
|
252 |
2. |
Οἱ διεξαγόμενοι διάλογοι μὲ τοὺς ἑτεροδόξους
|
254 |
|
α'. Περισσότερες οἱ ζημιὲς ἀπὸ τὰ κέρδη |
254 |
|
β'. Ἡ ἀπομάκρυνσή μου ἀπὸ τὸ διάλογο λόγω τῆς Οὐνίας
|
260 |
3. |
Ἡ ἐπίσκεψη ἔχει καθαρὰ
προσκυνηματικὸ χαρακτήρα
|
270 |
4. |
Τὸν προσκάλεσε ἡ ἑλληνικὴ πολιτεία καὶ ὄχι ἡ Ἐκκλησία
|
273 |
5. |
Τὸ εὐρωπαϊκό μας πρόσωπο |
277 |
6. |
Δὲν φοβόμαστε τὸν πάπα
|
281 |
7. |
Ὑπακοὴ καὶ ἐμπιστοσύνη στοὺς ποιμένες
|
283 |
8. |
Πῶς δεχόμαστε ἄλλους
θρησκευτικοὺς ἡγέτες; Τὸν Τοῦρκο Μουφτή, τὸν Δαλαϊλάμα, τὸν πατριάρχη τῶν Κοπτῶν;
|
287 |
9. |
Φανατικοὶ καὶ ἀκραῖοι ὅσοι ἀντιτίθενται στὴν ἐπίσκεψη τοῦ Πάπα
|
289 |
|
Ἐπίλογος
|
292 |
|
ΚΕΦΑΛΑΙΟ
Δ'
ΜΕ ΤΟ ΑΡΝΙΟ Ή ΜΕ ΤΟ ΘΗΡΙΟ; ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ Ή ΜΕ ΤΟΝ
ΠΑΠΑ
|
296 |
|
ΚΕΦΑΛΑΙΟ
Ε'
ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΝ κ. ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΝ
|
300 |
|
ΚΕΦΑΛΑΙΟ
ΣΤ'
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ «ΚΑΘΟΛΙΚΟ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ
ΤΟΥ ΠΑΠΑ
|
306 |
|
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ'
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑ
|
311 |
|
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Η'
ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΤΟΥ
ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2001. ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙΣ.
|
|
1. |
Οἱ ταυτότητες καὶ ὁ πάπας
|
325 |
|
α'. Οἱ λαοσυνάξεις γιὰ τὶς ταυτότητες τρόμαξαν τοὺς κοσμικοὺς καὶ ἀθέους |
325
|
|
β'. Σχέδιο διαιρέσεως τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ πληρώματος
|
328 |
|
γ'. Σὲ σχέση μὲ τὶς ταυτότητες προέχει τὸ θέμα τοῦ πάπα
|
330 |
2. |
Ἡ παπικὴ νόσος καλπάζει. Ἐπίσκοποι φυγάδες καὶ ριψάσπιδες
|
334 |
|
α'. Ἡ στρατηγικὴ τῆς συγκαλύψεως τοῦ θέματος
|
334 |
|
β'. Εἶναι αἵρεση ὁ Παπισμὸς καὶ ὅσοι ἐπικοινωνοῦν μαζύ του χάνονται
|
337 |
|
γ'. Τὰ συμπτώματα τῆς παπικῆς νόσου. Ἔχουν
προσβληθῆ πολλοὶ ἐπίσκοποι. |
340 |
|
δ'. Ἀπογοήτευσαν καὶ ἐλύπησαν τοὺς Ἁγίους καὶ τοὺς
πιστούς. Φυγάδες καὶ ριψάσπιδες ἐν
καιρῷ πολέμου. |
344 |
3. |
Ἡ Ἱεραρχία ἐπίστευσε στὸν Ἀρχιεπίσκοπο ἀλλὰ ἀπίστησε
στὸ Εὐαγγέλιο καὶ στοὺς
Ἁγίους
|
347
|
|
α'. Ἡ ἐνδεδειγμένη στάση στό θέμα τοῦ πάπα
|
347 |
|
β'. Ἐπιθυμία τοῦ ἀρχιεπισκόπου νὰ ἔλθει ὁ πάπας |
349 |
|
γ'. Πιστεύει πὼς ὁ Παπισμὸς εἶναι Ἐκκλησία. Καὶ οἱ ἄπιστοι σῶμα Χριστοῦ. |
350 |
|
δ'. Θέλει τὴν Ἀθήνα μπροστὰ ἀπὸ τὸ Φανάρι καὶ ζητᾶ ἐρείσματα στὸν πάπα |
353 |
|
ε'. Στρατηγικὴ τετελεσμένων γεγονότων. Σὲ ἀργία ὁ συνοδικὸς θεσμός.
|
354 |
|
στ'. Τώρα ὅλοι οἱ ἀρχιερεῖς ὑπεύθυνοι ἐκτὸς ὀλίγων ἐξαιρέσεων
|
356 |
|
ζ'. Γνώμονας καὶ κριτήριο ὄχι τὸ κακὸ ἀλλὰ τὸ καλό.
Γιατὶ φέραμε τὰ λείψανα τοῦ Ἁγίου
Κοσμᾶ τοῦ Αἰτωλοῦ;
|
358
|
|
η'. Δὲν εἶναι αὐτὴ Ἱεραρχία τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος |
360 |
4. |
Ἡ Ἱεραρχία καὶ ὁ πάπας
|
362 |
|
α'. Παρ' ὀλίγον
κατηγορούμενοι
|
362 |
|
β'. Οἱ ἐπίσκοποι διάδοχοι ὄχι μόνο τῶν θρόνων, ἀλλὰ καὶ τῶν τρόπων |
363 |
|
γ'. Νὰ μᾶς καλέσει ἡ Σύνοδος νὰ δώσουμε ἐξηγήσεις
|
364 |
|
δ'. Ὁ Παπισμὸς δὲν εἶναι ἐκκλησία. Εἶναι αἵρεση. |
365 |
|
ε'. Ἔθαψαν τὸ θέμα τοῦ πάπα καὶ ἐπιβάλλουν ποινὲς γιὰ νὰ σιωπήσουμε
|
367 |
5. |
Ὁ πάπας δὲν ἔφυγε εἶναι διαρκῶς παρὼν στὴν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος
|
369 |
|
α'. Γύρισε σελίδα ἡ ἱστορία! |
369 |
|
β'. Ἡ μητρόπολη Σύρου καὶ Τήνου πρότυπο γιὰ ὅλη τὴν Ἐκκλησία |
371 |
|
γ'. Συνοδικὸ σύστημα καὶ
λειτουργικὴ «Ἀνανέωση»
|
373 |
|
δ'. Ἡ Συνοδικὴ Ἐπιτροπὴ στὸ Βατικανὸ καὶ οἱ ἀποφάσεις τοῦ Balamand |
375 |
|
ε'. Πλῆγμα κατὰ τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου
|
377 |
|
ΚΕΦΑΛΑΙΟ
Θ'
ΕΣΑΡΩΣΕ Ο
ΠΑΠΑΣ.
ΚΑΘΟΛΙΚΗ
ΗΤΤΑ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ.
|
|
1. |
Κέρδη καὶ ἀπώλειες τοῦ πάπα
|
380 |
|
α'. Τί ἐκέρδισε ὁ πάπας;
|
380 |
|
β'. Τί ἔχασε ὁ πάπας;
|
383 |
|
α'. Τί ἐκέρδισε ὁ Ἀρχιεπίσκοπος;
|
385 |
|
β'. Ζημιὲς ποὺ προκάλεσε ὁ Ἀρχιεπίσκοπος στὴν Ἐκκλησία καὶ στὸν ἑαυτό του |
385 |
|
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ι'
ΜΕΤΑ ΤΗΝ
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑ.
ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ
ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ
|
|
1. |
Ἡ μαύρη χιλιετία τοῦ Παπισμοῦ
|
388 |
2. |
Μόνη ἐλπίδα ἡ Ὀρθοδοξία |
391 |
3. |
Ἡ ψευτοένωση καὶ ἡ ψευτοειρήνη ὅπλο τῶν Νέων Σταυροφόρων
|
393 |
4. |
Ὀρθόδοξη καὶ ἐκκοσμικευμένη Ἑλλάδα |
394 |
5. |
Ἀδικαιολόγητες οἱ
θριαμβολογίες. Ἀποκρύψαμε τὶς αἱρέσεις καὶ ἐκκλησιοποιήσαμε τὸν Παπισμὸ |
397 |
6. |
Μὲ τὸ θεολογικὸ διάλογο τίποτε δὲν ἄλλαξε. Τὸ
Filioque παραμένει στὸ σύμβολο τῆς Πίστεως τῶν Λατίνων
|
403 |
7. |
Συγγνώμη ὑποκριτικὴ καὶ νοθευμένη
|
405 |
8. |
Ἐκκλησιαστικὴ νομιμοποίηση τοῦ Παπισμοῦ ἐπέτυχε ἡ προσφώνηση τοῦ πάπα |
407 |
9. |
Ἡ προσφώνηση τοῦ Ἀρχιεπισκόπου |
412 |
10. |
Ἡ κοινὴ Δήλωση πάπα καὶ ἀρχιεπισκόπου
|
421 |
11. |
Τὸ στεφάνωμα τοῦ πάπα, οἱ ἀσπασμοί, τὰ χειροφιλήματα, τὰ χειροκροτήματα καὶ ἡ
συμπροσευχὴ
|
425 |
12. |
Οἱ ἀντιδράσεις ἐμείωσαν τὸ κακὸ. Ἡ Ρωμιοσύνη ἀντιστέκεται
|
432 |
|
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΙΑ'
ΕΚ ΤΟΥ ΠΙΚΡΟΥ ΓΛΥΚΥ
|
|
1. |
Ἡ μαύρη χιλιετία τοῦ Παπισμοῦ |
436 |
2. |
Οἱ χλιαροὶ καὶ ἀδιάφοροι ἀπορρίπτονται |
439 |
3. |
Ἡ Ἑταιρεία Ὀρθοδόξων Σπουδῶν
συμπρωταγωνιστεῖ στὶς ἀντιπαπικὲς ἐκδηλώσεις
|
440 |
4. |
Στὰ δύο ἐπόμενα τεύχη τὰ Πρακτικὰ τοῦ
Λειτουργικοῦ Συνεδρίου
|
441 |
|
Γιὰ παραγγελίες ἀπευθύνεστε στὶς
Γραφικὲς Τέχνες - Ἐκδόσεις
«Τὸ Παλίμψηστον»,
Τσιμισκῆ 128, 546 21 Θεσσαλονίκη,
& 2310.286247 fax 2310.276590 - e-mail: [email protected]
Δευτέρα – Παρασκευή 09.00-17.00.
Τιμή: 15 €
|
|